کد خبر: 1222607
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
تنهاگ با دست خالی در استمفوردبریج
چلسی در حالی ساعت ۲۲:۴۵ امشب در خانه برابر منچستریونایتد به میدان می‌رود که اوضاع چندان خوبی ندارد، به‌طوری‌که بعد از قبول تساوی مقابل برنلی (تیم رده نوزدهم جدول) فرانک لبوف، بازیکن سابق آبی‌پوشان اوضاع تیم را اسفناک خواند و تأکید کرد تا زمانی که بازیکنان باتجربه در تیم‌تان نداشته باشید، نمی‌توانید تیم خوبی بسازید
دنیا حیدری

جوان آنلاین: پرونده هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ‌برتر انگلیس با برگزاری دو دیدار بسته می‌شود. در نخستین دیدار امشب سروته جدول به هم می‌رسند، اما نگاه‌ها نه به مصاف لیورپول- شفیلدیونایتد که به غرب لندن و ورزشگاه استمفوردبریج است، جایی که چلسی از منچستریونایتد پذیرایی می‌کند. 
چلسی در حالی ساعت ۲۲:۴۵ امشب در خانه برابر منچستریونایتد به میدان می‌رود که اوضاع چندان خوبی ندارد، به‌طوری‌که بعد از قبول تساوی مقابل برنلی (تیم رده نوزدهم جدول) فرانک لبوف، بازیکن سابق آبی‌پوشان اوضاع تیم را اسفناک خواند و تأکید کرد تا زمانی که بازیکنان باتجربه در تیم‌تان نداشته باشید، نمی‌توانید تیم خوبی بسازید. نمی‌شود فقط بازیکن جوان بخرید و بخواهید تیمی قدرتمند بسازید. با وجود این به‌رغم تمام انتقاد‌های وارده تاد بولی، رئیس چلسی ضمن دعوت هواداران تیم به آرامش تأکید کرد که باید به پروژه مائوریسیو پوچتینو در چلسی فرصت بیشتری ‏داده شود. ‏
چلسی که پنج بازی قبلی خود را با سه تساوی و تنها دو برد به پایان برده است، در حالی برابر یونایتد‌ها به میدان می‌رود که با کسب ۴۰ امتیاز از ۱۱ برد، هفت مساوی و ۱۰ باخت، در رده دوازدهم جدول قرار دارد. حال آنکه منچستریونایتد با کسب ۴۸ امتیاز از ۱۵ برد، سه مساوی و ۱۱ باخت، در رده ششم جدول حضور دارد، اما شیاطین سرخ هم مانند میزبان امشب، بازی هفته قبل را با تساوی به پایان بردند و از این حیث، شرایط مشابهی با چلسی دارند. 
تنهاگ در مصاف حساس امشب مقابل چلسی همچنان با مشکلی دست و پنجه نرم می‌کند که در طول رقابت‌های این فصل، یقه او و تیمش را گرفته است. در واقع او از ابتدای فصل به دلیل مصدومیت‌های متعدد، هرگز لیست کامل بازیکنانش را در اختیار نداشته و حالا لیست بلندبالای مصدومان منچستریونایتد با مصدومیت لیساندرو مارتینز و ویکتور لیندلوف پر‌تر شده است. اما با توجه به اینکه جانی اوانز، لوک شاو، رافائل واران و تایرل مالاسیا، چهار مدافع دیگر این تیم هم به دلیل مصدومیت مسابقه برابر چلسی را از دست دادند، بی‌شک کادرفنی منچستر در چیدمان خط دفاعی این تیم مقابل رقیب قدیمی با مشکل مواجه خواهد شد و چه بسا این شرایط بهترین فرصت برای نتیجه‌گیری چلسی در بازی خانگی امشب مقابل شیاطین سرخ باشد. در پنج بازی اخیر دو تیم، سه بازی با تساوی یک- یک خاتمه یافته و دو بازی نیز با برتری یونایتد‌ها همراه بوده است. در واقع طی دو فصل گذشته و البته نیم‌فصل نخست امسال چلسی موفق به شکست منچستریونایتد نشده و باید دید شرایط پوچتینو می‌تواند از شرایط بغرنجی که مصدومان حریف برای تنهاگ ایجاد کردند، استفاده کرده و با رقم زدن نتیجه‌ای متفاوت از دو فصل اخیر، تکانی به جایگاه خود در جدول رده‌بندی بدهد. اما بدون تردید منچستریونایتد هم با توجه به تساوی هفته قبل که تأثیر زیادی در کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان داشت، به سادگی از خیر سه امتیاز این بازی نخواهد گذشت و کار چلسی برای کسب نتیجه راحت نخواهد بود، حتی در خانه.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار